Usein kysytyt kysymykset


Tilaus ja toimitus


Toimitus on asiakkaillemme aina ilmainen.


Tilaukset toimitetaan yleensä antamaanne toimitusosoitteeseen asti. Joissain tapauksissa tuote päätyy noutopisteeseen. Tällaisissa tapauksissa saatte tekstiviestillä ja/tai kirjeellä tiedon noudettavasta lähetyksestä.


Tuotteet lähetetään pääsääntöisesti 1 - 2 päivän kuluttua tilauksen tekemisestä. Saat sähköpostiisi seurantakoodin lähetyksen jälkeen. Tuotteiden saapuminen perille kestää useimmiten noin 4 - 9 arkipäivää.


Kun olemme lähettäneet tilauksenne, saatte sähköpostiinne seurantanumeron ja linkin, minkä avulla voitte seurata toimituksen kulkua. Ottakaa huomioon, että joissain tapauksissa voi kestää päivä tai kaksi ennen kuin seurantatiedot päivittyvät.


Emme valitettavasti voi toimittaa lähetyksiä Ahvenanmaalle.


Tuotteet


Pyrimme pitämään jokaisen myynnissä olevan tuotteen saatavilla, mutta valitettavasti osa tuotteista loppuu välillä varastosta. Tuotteita tulee kuitenkin jatkuvasti lisää ja voitte haluamanne tuotteen sivulla tilata itsellenne sähköposti-ilmoituksen kun tuotetta on taas saatavilla.


Suurin osa tuotteista valmistetaan Euroopassa pienissä yrityksissä.


Palautukset ja vaihdot


Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.

Voit kotona tutustua tuotteisiin samalla tavalla kuin tutustuisit tuotteisiin myymälässä, mutta huomaa, että palautettavien tuotteiden ja niiden pakkausten tulee olla jälleenmyyntikelpoisia. Tämä tarkoittaa, että palautettavan tuotteen ja pakkauksen tulee olla alkuperäistä vastaavassa kunnossa.

Palautusohjeet löydät täältä.


Valitettavasti emme voi tarjota ilmaista palautusoikeutta. Mikäli haluatte palauttaa tuotteen ja saada rahanne takaisin, seuratkaa palautusohjeitamme.


Peruuttaaksesi tilauksen ennen kuin se on toimitettu teille, olkaa mahdollisimman nopeasti yhteydessä asiakaspalveluumme tilauksen perumiseksi ennen toimitusta.


Palauttaminen on helppoa! Mikäli haluatte palauttaa tuotteen ja saada rahanne takaisin. Seuratkaa palautusohjeitamme.

Jos tuotteessa on vika ja haluatte vaihtaa viallisen osan uuteen tai jos haluatte alennusta vian perusteella, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme.


Jos vika on niin pieni, että haluatte siitä huolimatta pitää tuotteen niin olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollista pientä hyvitystä pyytäen.

Jos haluatte palauttaa tuotteen ja saada rahanne takaisin, tutustu palautusohjeisiin ja toimitusehtoihin palautuksia koskien.

Muistakaa aina mainita viestissänne, minkä lopputuloksen haluaisitte ongelman ratkaisuksi. Ja liittäkää aina viestiin mukaan kuvia viasta ollessanne yhteydessä meihin.