Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen, postikulujen ja toimitusehtojen muutoksiin.

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut ja saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen.



Toimitustavat

Toimitamme tilaukset ainoastaan manner-Suomeen.

Paketit lähetetään pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tilausten käsittely voi joskus kuitenkin ruuhkautua ja toimitusajat voivat hieman venyä.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruminen, vaan perumisesta tulee aina ilmoittaa myyjälle ennen tilauksen lähetystä. Kuluista jotka liittyvät toimituksiin, jotka ennen lähetystä tehtyä peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta toimipaikasta, perimme kumpaankin suuntaan aiheutuneet kulut, kuitenkin vähintään 20€. Myyjä on oikeutettu kuittaamaan edellä mainitut kulut asiakkaalle hyvitettävistä, asiakkaalta saaduista maksusuorituksista ennen maksusuoritusten palauttamista asiakkaalle.

Asiakkaan vastuulla on varmistaa, että tilauksessa on käytetty oikeaa puhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta, jotta kuljetusyhtiö voi kontaktoida asiakasta tilauksen noutamisesta.




Maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen myyjään.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode -todentamispalvelut. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

- Pivo
Pivon käyttöehdot

- MobilePay
MobilePayn maksuehdot

- Siirto
OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla

Lasku- ja osamaksupalvelut
Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Walley:n(Collector Bank)sekä Jousto:n kanssa. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Walley
Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot


Jos haluatte siirtää laskun eräpäivää, voitte olla yhteydessä suoraan Walley:n asiakaspalveluun: 09 3158 9947 https://www.walley.fi/.

Jousto
Jousto käyttöehdot

Alisa Yrityslasku

Ostaminen Alisa Yrityslaskulla onnistuu pelkkien yhteystietojen ja vahvan tunnistautumisen avulla. Riittää, että pystymme varmistamaan ostajan ja hänen edustamansa yrityksen välisen yhteyden. Maksutavan käyttö edellyttää suomalaista y-tunnusta ja ostoksen tekijältä suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksia. Ostajan osto-oikeus varmistetaan digitaalisesti. Tätä varten suosittelemme, että ostaja käyttää ostosta tehdessä yrityksen tarjoamaa puhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta.

Lasku lähetetään Alisa Yrityslaskun toimesta ensisijaisesti verkkolaskuna, mutta myös sähköpostilasku ja paperilasku ovat mahdollisia. Yritysten viralliset verkkolaskuosoitteet ovat valmiina tiedossa, joten myös laskutusosoitteen valinta on helppoa. Ostolaskun käsittely on suunniteltu yritysostajan kannalta mahdollisimman sujuvaksi ja ostaja saa lisättyä laskulle laskun kohdentamiseen tarvittavat viitetiedot.

Alisa Yrityslasku tarjoaa kolme eri maksuaikaa: 14 päivää, 30 päivää ja 60 päivää. Laskutuslisä vaihtelee valitun maksuajan mukaan: 14 päivää 9,90 €, 30 päivää 19,90 € ja 60 päivää 29,90 €. Alisa Yrityslaskun luottoraja on 5000 €.

Mikäli sinulla on kysyttävää Alisa Yrityslaskusta, olethan yhteydessä Alisan asiakaspalveluun:
• Sähköposti: yritysrahoitus@alisapankki.fi
• Puhelinnumero: 0293 230 910 (Arkisin klo 9-17, 0,1717 € /min)

Alisa Yrityslaskun mahdollistaa Alisa Pankki Oyj.

Lisätietoja Alisa Yrityslaskusta löytyy seuraavasta linkistä: Alisa Pankki




Palautusehdot

Tuotteilla on 21 päivän palautusoikeus.

Voit kotona tutustua tuotteisiin samalla tavalla kuin tutustuisit tuotteisiin myymälässä, mutta huomaa, että palautettavien tuotteiden tulee olla jälleenmyntikelpoisia. Tämä tarkoittaa, että palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, käyttöönottamattomia ja myyntikelpoisia tuotteita. Kun palautus on hyväksytty, rahasi palautetaan sinulle palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Mikäli haluat tehdä palautuksen, ilmoita meille palautuksesta 21 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta ja saat meiltä ohjeet palautuksen tekemiseksi. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi ja tilausnumeron. Palautus on ilmainen.

Palautusosoitteemme on:
Domus Taberna Oy
PL 27
40321 Jyväskylä
+358442414173

Emme valitettavasti voi hyväksyä käytettyjä tai vahingoittuneita tuotteita palautuksena. Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa välttämättä palauteta kokonaisuudessaan. Mahdollinen tuotteen takaisinlähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella. Palautukset käsitellään 14 päivän sisällä palautuksen vastaanotosta.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 21 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta sisältäen kuvat vioista tai vastaanotetusta väärästä tuotteesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyritykselle ja ilmoitettava asiasta myös myyjälle. Toisinaan tuotteen virhettä ei näy päälle, joten tuote on avattava ja tarkistettava mahdollisten kuljetusvaurioiden havaitsemiseksi ja vaurioista on ilmoitettava 21 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.



Vain yritysasiakkaita koskevat lisäehdot

Toimitus

Teemme parhaamme toimittaaksemme tavarat kanssasi sovittuna aikana, mutta emme ota vastuuta myöhäisistä toimituksista.

Jos tavarat eivät saavu tai ovat epätäydellisiä tai vaurioituneita, sinun tulee tehdä valitus 21 päivän kuluessa saapumisesta tai odotetusta toimitusajasta.

Palautus

Tutustu tuotteeseen 21 päivän ajan, minkä aikana teet päätöksen pitää tuotteen tai palauttaa tuotteen. Pyrimme tarjoamaan ilmaisen palautusmahdollisuuden tuotteelle, mutta mikäli se ei onnistu, ostaja vastaa tuotteen palautuskustannuksista.

Myyjä ei vastaa tuotteen asennus tai purkukustannuksista tai mistään muusta tuotteen käyttämisestä johtuvasta kustannuksesta siinäkään tapauksessa, että tuote olisi viallinen, ostajalle olisi lähetetty väärä tuote, tuote aiheuttaisi vahinkoa muille tuotteille tai henkilöille tai tuote menisi rikki käytön aikana.

Maksaminen

Soveltuvan korkolain mukaisesti me tulemme käyttämään laillista oikeuttamme veloittaa korkoa ja korvausta kaikista eräpäivään mennessä maksamattomista laskuista.

Takuu

Huomaathan, että emme tarjoa mitään omia takuita, ja että kaikki muut suorat tai epäsuorat takuut ja edustukset on täten suljettu pois lain sallimassa maksimilaajuudessa. Virhevastuu ei kata ammatti-, yhdistys- tai kaupalliseen tarkoitukseen käytettyjä tuotteita.

Vastuun rajoitukset

Tuotteen käyttö tapahtuu täysin ostajan vastuulla. On ostajan velvollisuus perehtyä tuotteeseen huolellisesti 21 päivän palautusoikeuden aikana, minkä jälkeen kaikki myyjän velvollisuudet ostettua tuotetta kohtaan lakkaavat.

Hyväksymme viallisten tuotteiden palautukset 21 päivän ajan toimituspäivästä laskien, ja vastuumme rajoittuu tavaroiden korjaamiseen, korvaamiseen uudella tai kaupan purkuun.


Hylkäämme kaikki vastuut (ja täten suljemme ulos kaikki vastuut) erityisistä, epäsuorista tai johdannaisista vahingoista tai voittojen, tulojen ja toivottujen säästöjen menetyksistä, tietojen menetyksistä tai korruptiosta sekä liikearvon, liiketoiminnan tai maineen menetyksistä tai heikkenemisestä (ja joka tapauksessa sisältäen sekä suorat että epäsuorat menetykset riippumatta aiheutumisen tavoista, mukaan lukien sopimusrikkomukset ja laiminlyönnit).

Rajoittamatta sitä, mitä yllä on sanottu, vahinkovastuumme sinulle koskien aineellisen omaisuuden vahinkoja, jotka johtuvat meidän tai työntekijän, edustajan tai alihankkijan suorasta huolimattomuudesta, rajoittuvat suuruudeltaan summaan, joka on vaatimuksen muodostavien tuotteiden tai palveluiden yhteisarvo koskien mitä tahansa yhtä tapahtumaa taikka liittyvien tapahtumien sarjaa.

Emme ota vastuuta sellaisista toimitusten viivästymisistä, vioista tai suoritusten epäonnistumisista, jotka aiheutuvat kohtuullisen hallintamme ulkopuolella olevista ylittämättömistä esteistä.


Lataa...